Hjelp og kundeservice
Bank

Bankintegrasjon - slik kobler du bank og regnskap


Dette får du med bankintegrasjon

Med bankintegrasjon henter vi automatisk dine bankdata og du kan betale regninger direkte fra systemet (kr 3/stk). Bankintegrasjonen vår fungerer med over 100 banker og koster kun 49,- pr måned uavhengig av hvor mange bankkontoer du har. Oppsettet av ny bankintegrasjon tar vanligvis kun noen få minutter 😀

Slik setter du opp bankintegrasjon

  1. Legg til en bankkonto eller klikk “Koble” hvis du allerede har opprettet en bankkonto uten bankintegrasjon
  2. Klikk “Sett opp bankintegrasjon” og fyll ut skjemaet, les gjennom vilkårene og godkjenn med BankID
  3. Velg din bank og følg stegene for å logge inn (NB! Bruker du DNB, kan det hende at må bruke TB- eller CU-nummer istedenfor personnummer, akkurat som til innlogging i nettbanken)
  4. Bankintegrasjonen er satt opp!

Begrensninger

Vår nye bankintegrasjon fungerer med over 100 banker, men vi avhengige av at bankene har gjort noen lovpålagte tekniske tilpasninger. Dessverre har noen banker ikke alt på stell. Du kan se en oversikt over enkelte bankers begrensinger her.

Hvis du vil bytte fra en gammel, filbasert bankintegrasjon med DNB til den nye bankintegrasjonen, så kan du lese mer her.

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre brukeropplevelsen. Les mer